Back like a beaver hat!

Jag tänkte att jag kanske skulle börja lite smått med att blogga igen, jag menar, jag sitter ju ändå som en ostbåge åtta timmar om dagen och knapprar febrilt på tangentbord, kaffekoppar, kodningsverk och kollegor. Så varför då  inte påskynda den här gamnacken och det här diskbråcket med ytterligare ett par år, just for the heck of it!
 
Jag hade nu inte tänkt att mitt fortsatta bloggande käckt skulle handla om "allt mellan himel och jord". Nej jag kommer att vrida åt den här stjärngossestruten så pass att det enda som sakta lyckas sippra ut genom den minimala pappomfattade öppningen förmodligen kommer att vara simpla ting som reflektioner jag har över god mat jag kommer över eller mot all förmodan lyckas laga själv, anekdoter tagna direkt ur min hisnande vardag och inte minst bild efter bild efter bild efter bild efter bild efter bild efter bild efter bild efter bild efter bild med pussisnuttgulliga kommentarer och puttisnuttformade symboler på mina tre små hjärtan och allt gosbusigt som de håller på med <3
 
Det kan blir smått underhållande för de varma själar som faktiskt uppskattar små rena nyfikna hjärtan och allmänna ting som boll och ring.
 
Nu är det jävligt sent och jag måste sova. Så hej då.
 
 
Hasselprasseltrassel samlar bollar i vattnet :)
 
 
Mount Annaness uppskattas i brist på andra leksaker. Lets keep it that way!
Aaaaaåååååpuuuss!

Jättebra bild som visar precis vad vi håller på med och vad som händer. Är ganska lik min bror erik på bilden också, det är ju kul. God natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0